Hvala na savjetima i odgovorima ljudi, razmislicu pa cu vidjet sta i kako. Zivjeli
Ako imate jos nesto da dodate, kucajte.
Obavijest
Collapse
No announcement yet.
Korak u naprijed ili u nazad?
Collapse
X
-
Originally posted by ristelicn View PostJa nesto ne razmisljam uvtom smjeru, ne znam zasto, nikad mi se nisu svidjeli. Uvjek bih ostao pri trgovsckim brodovima
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kakvo crno ispiranje tankova, ja sam za ispiranje grla u crew baru hahaha
Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk
- Likes 1
Leave a comment:
-
Pa to i ja govorim, firme koje spominje su 6+ mjeseci ugovor, dijelit pamet s dvadesetak istih ljudi, filipincima, indijcima i ukraincima ili dijelit pamet s bilo kakvim zenama u svojim godinama a novca ti nece manjkat..kakvi crni tankeri, pranje tankova, inspekcije tankov i ostale gluposti....
Leave a comment:
-
Ja nesto ne razmisljam uvtom smjeru, ne znam zasto, nikad mi se nisu svidjeli. Uvjek bih ostao pri trgovsckim brodovima
Leave a comment:
-
Slazem se s mario.croat. Puno je bolji zivot na kruzerima, a poslije se mozes mozda prebacit i na jahte.
Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk
Leave a comment:
-
Idi na kruzere, zaradit ces ali ces i potrositi ali na sebe, svoje guste i svoj zivot, a ovako ces pola zivota gledati cijevi, plinovode, naftovode, terminale i u 3-4 mjeseca 3-4 puta samo viditi kopno, a ne i izaci na njega!!
zivot na kruzerima nikakva zarada na tankerima ne moze kompenzirati!
to je moje misljenje i da imam tvoje godine ja bih se odlucio tim smjerom!!
- Likes 4
Leave a comment:
-
Iskren da bude, bjezao bi od crusera. Nema tu zarade po meni. Tj. ima zarade ali imas i dje da potrosis, a to mi ne treba.
Pa agencije po CG salju ljude na Eastmed, Eastpacific, i druge. Sta znam, probacu pa cu vidjet, a mozda i imam ljudi da me poguraju.
Imam i priliku da se prebacim na offshore, Tidewater za pocetak, al' nesto i nisam bas siguran u to.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja cu ti predlozit da se probas prebacit na crusere, isto je tesko, al prije ces tu uspjet nego na tanker...mada je moguce da nades neku losu tankersku firmu za pocetak, neznam kakve su vama mogucnosti u cg preko vasih agenata.... jedino plin je dobra buducnost po meni, ovo drugo ti sve preuzimaju azijati po ostalim tankerima....
Leave a comment:
-
Samo budi uporan i nema problema. Uletit ce nesto. Imas 24g,a ne 40 i zenu i djecu. Pa ne vidim zasto bi bio problem i da ides za kadeta ili juniora. Treba misliti dva koraka unaprijed.
Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk
Leave a comment:
-
Ja sa ETO ugovorom sam tija na tankere pa kazu da ne mogu, sla sam cak na CMA da bi tija tamo ali su me opet otkantali iako su isto kontenjerasi di i sada plovim, ukratko sve to mozes ako imas nekoga da te ubaci ako ne boris se sam i cekas da ti se posreci
Poslano s Mi A2 Lite putem Pomorac.net
Leave a comment:
-
Pa razmisljam za tankere jer mi je offshore i dalje, citajuci teme na ovom forumu “klimav” da ga tako nazovem.
A kao sto je rekao Dalmos, sa tankers cu u buducnosti moc vise da biram ako osjetim potrebu za promjenu.
Jedino se dvoumim oko toga sto ce me, ako me neko primi uoptse na firmu zaposlit kao kadeta, al’ sta da se radi..
Zao mi je sto se za ovaj korak nisam odlucio posle kadeture a ne sad, al’ vidjecu sta i kako pa cu razmisljat.
Samo sam htjeo da cujem i vase misljenje
Leave a comment:
-
@dalmos
U pravu si potpuno ali sve ovisi o stanju na trzistu tj dali fali ljudi ili ima viska , ja bi momku preporucio da napravi advance oil i da salje cv na sve moguce adrese jer nikad neznas ... jedino kod nas bi islo sigurno preko tetke ili strica na tp ili ap ;-)
Leave a comment:
-
Originally posted by antezd View PostZasto bi bio ponovo kadet kad imas 2 ugovora kao terco na kontejnerima?
Ides na vlcc , puno manje manovri nego sa kontejnerom a koji dolar vise u djepu.
kod mene u Azari uzimaju junior officire se zove pozicija i klijent trazi da imas po ,atrixu 6 miseci na tankwru da bi dosa kod njega za juniora i gradia karijeru.
znam da to nema nikakvog smisla ali po meni je (to govorim vec godinama) pomorstvo kao i nogomet, a evo kako:
za 10 godina ce svaki momak ili sura koji zavrsi skolu za pomorca (paluba,makina,struja) ce na brodu na kojem zavrsi kadeturu gradit put kao i nogometasi ako je igra u obrani tu ce i ostat posli. Ne kaze, da nece bit izuzetaka jer ih uvik ima ali one ne cine pravilo.
buducnost pomo
Reci mi 1 firmu koja ce ga uzet na tankere za 3rd officera a nije nikad radia na tankerima?
Kod mene u Azari uzimaju junior officire (se zove pozicija) i klijent trazi da imas po matrixu 6 miseci na tankeru da bi dosa kod njega za juniora i gradia karijeru.
Znam da to nema nikakvog smisla ali po meni je (to govorim vec godinama) pomorstvo kao i nogomet, a evo kako:
za 10 godina ce svaki momak ili cura koji zavrsi skolu za pomorca (paluba,makina,struja) ce na brodu na kojem zavrsi kadeturu gradit put kao i nogometasi, ako je igra u obrani tu ce i ostat posli. Ne kazem da nece bit izuzetaka jer ih uvik ima ali one ne cine pravilo.
Buducnost pomoraca u Hrvatskoj ce jos vise (ako je moguce) potonit i lagano nestat jer ja gledam to na taj nacin da nasi mladi ljudi nece imat mogucnost upast za kadete/asistente na te bolje placene firme jer mi kao drzava ih nemamo (mislim nemamo brodski firmi) dok ce civilizirane i pametnije zemlje svojim brodskim kompanijama to uvjetovat da moraju uzimat njihove mlade iz skole.
Daj Boze da falim ali cisto sumljam.
Primjera radi dobijes potraznju za strojarom i on trazi da je radia na motoru MAN a na palubi da ofocor mora radit na Kongsbergu itd...
ristelicn moj savjet tebi je da si mlad i da pdlucis sam sta zelis ali ja bi ti savjetova ako zelis navigat dosta godina da se pribacis na tankere jer su vece place posli i buducnost za promjenu firmi je veca
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by ristelicn View PostHvala imanjace.
Znam da imam SAMO 24 godine i da dje god da krenem nije kasno. Nego ne znam da li ja pametno sad kada polako hvatam zalet sa poslom na ovoj firmi, da mjenjam i firmu i posao. Vjerovatno opet i bude kadet..
Ides na vlcc , puno manje manovri nego sa kontejnerom a koji dolar vise u djepu.
Leave a comment:
Leave a comment: