Dobro došli na Pomorac.net!

Dobro došli na Odredište svih Pomoraca - Pomorac.net, zajednicu ljudi sa iskustvom i znanjem. Molimo vas da se registrirate ukoliko niste i poštujte pravila foruma. Za sve probleme vezane uz forum saljite mail na stijepo.jokic@pomorac.net ili upotrijebite Contact Us formu na dnu stranice.

Učlanite se

Obavijest

Collapse
No announcement yet.

Korak u naprijed ili u nazad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Korak u naprijed ili u nazad?

    Pozdrav. Nedje sam se vec predstavljao al' eto red je. Nikola, 24 godine, iz Crne Gore sam.
    Trenutno sam treci oficir na kontejnerasima (MSC) i planiram da predjem na tankere ako je to moguce. Iza sebe imam 2 ugovora i trenutno odradjujem treci.
    Sta mislite o tome? Kao sto naslov kaze: Korak u naprijed ili u nazad?

    Da ne bude zabune, svjestan sam da je mozda bolje ploviti na taknerima, nego generalno pital da li je glupo sad mjenjati posao kad sam ovamo uhvatio zalet? Da li je kasno sad za promjenu?
    Last edited by ristelicn; 21-01-19, 10:59 PM.

    #2
    pozdrav imenjace,,,,cekaj imas 24 g i pitaš jeli kasno...nemoj zajebavati, idi di oces, to je jedna od prednosti ovog posla da mozes mjenjati kad oces i nikad nije kasno. sretno

    Poslano sa mog Lenovo A6020a40 koristeći Tapatalk

    Comment


      #3
      Hvala imanjace.
      Znam da imam SAMO 24 godine i da dje god da krenem nije kasno. Nego ne znam da li ja pametno sad kada polako hvatam zalet sa poslom na ovoj firmi, da mjenjam i firmu i posao. Vjerovatno opet i bude kadet..

      Comment


        #4
        Originally posted by ristelicn View Post
        Hvala imanjace.
        Znam da imam SAMO 24 godine i da dje god da krenem nije kasno. Nego ne znam da li ja pametno sad kada polako hvatam zalet sa poslom na ovoj firmi, da mjenjam i firmu i posao. Vjerovatno opet i bude kadet..
        Zasto bi bio ponovo kadet kad imas 2 ugovora kao terco na kontejnerima?

        Ides na vlcc , puno manje manovri nego sa kontejnerom a koji dolar vise u djepu.

        Comment


          #5
          Originally posted by antezd View Post
          Zasto bi bio ponovo kadet kad imas 2 ugovora kao terco na kontejnerima?

          Ides na vlcc , puno manje manovri nego sa kontejnerom a koji dolar vise u djepu.
          Reci mi 1 firmu koja ce ga uzet na tankere za 3rd officera a nije nikad radia na tankerima?
          kod mene u Azari uzimaju junior officire se zove pozicija i klijent trazi da imas po ,atrixu 6 miseci na tankwru da bi dosa kod njega za juniora i gradia karijeru.
          znam da to nema nikakvog smisla ali po meni je (to govorim vec godinama) pomorstvo kao i nogomet, a evo kako:

          za 10 godina ce svaki momak ili sura koji zavrsi skolu za pomorca (paluba,makina,struja) ce na brodu na kojem zavrsi kadeturu gradit put kao i nogometasi ako je igra u obrani tu ce i ostat posli. Ne kaze, da nece bit izuzetaka jer ih uvik ima ali one ne cine pravilo.

          buducnost pomo
          Reci mi 1 firmu koja ce ga uzet na tankere za 3rd officera a nije nikad radia na tankerima?
          Kod mene u Azari uzimaju junior officire (se zove pozicija) i klijent trazi da imas po matrixu 6 miseci na tankeru da bi dosa kod njega za juniora i gradia karijeru.

          Znam da to nema nikakvog smisla ali po meni je (to govorim vec godinama) pomorstvo kao i nogomet, a evo kako:

          za 10 godina ce svaki momak ili cura koji zavrsi skolu za pomorca (paluba,makina,struja) ce na brodu na kojem zavrsi kadeturu gradit put kao i nogometasi, ako je igra u obrani tu ce i ostat posli. Ne kazem da nece bit izuzetaka jer ih uvik ima ali one ne cine pravilo.

          Buducnost pomoraca u Hrvatskoj ce jos vise (ako je moguce) potonit i lagano nestat jer ja gledam to na taj nacin da nasi mladi ljudi nece imat mogucnost upast za kadete/asistente na te bolje placene firme jer mi kao drzava ih nemamo (mislim nemamo brodski firmi) dok ce civilizirane i pametnije zemlje svojim brodskim kompanijama to uvjetovat da moraju uzimat njihove mlade iz skole.

          Daj Boze da falim ali cisto sumljam.

          Primjera radi dobijes potraznju za strojarom i on trazi da je radia na motoru MAN a na palubi da ofocor mora radit na Kongsbergu itd...

          ristelicn moj savjet tebi je da si mlad i da pdlucis sam sta zelis ali ja bi ti savjetova ako zelis navigat dosta godina da se pribacis na tankere jer su vece place posli i buducnost za promjenu firmi je veca
          Pametan uvijek nade nacin, a budala izgovor[url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][img]http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-transport031.gif[/img][/url]

          Ljudi ce ti oprostiti sve u zivotu ali uspjeh nikad.

          Ne kajem se toliko zbog gresaka koje sam ucinio , koliko zbog dobrih stvari koje sam uradio za pogresne ljude.

          Cijeniti drugoga je odlika koja pokazuje koliko zelis da cijenu tebe.

          Comment


            #6
            @dalmos

            U pravu si potpuno ali sve ovisi o stanju na trzistu tj dali fali ljudi ili ima viska , ja bi momku preporucio da napravi advance oil i da salje cv na sve moguce adrese jer nikad neznas ... jedino kod nas bi islo sigurno preko tetke ili strica na tp ili ap ;-)

            Comment


              #7
              Pa razmisljam za tankere jer mi je offshore i dalje, citajuci teme na ovom forumu “klimav” da ga tako nazovem.
              A kao sto je rekao Dalmos, sa tankers cu u buducnosti moc vise da biram ako osjetim potrebu za promjenu.
              Jedino se dvoumim oko toga sto ce me, ako me neko primi uoptse na firmu zaposlit kao kadeta, al’ sta da se radi..
              Zao mi je sto se za ovaj korak nisam odlucio posle kadeture a ne sad, al’ vidjecu sta i kako pa cu razmisljat.
              Samo sam htjeo da cujem i vase misljenje

              Comment


                #8
                Ja sa ETO ugovorom sam tija na tankere pa kazu da ne mogu, sla sam cak na CMA da bi tija tamo ali su me opet otkantali iako su isto kontenjerasi di i sada plovim, ukratko sve to mozes ako imas nekoga da te ubaci ako ne boris se sam i cekas da ti se posreci

                Poslano s Mi A2 Lite putem Pomorac.net

                Comment


                  #9
                  Samo budi uporan i nema problema. Uletit ce nesto. Imas 24g,a ne 40 i zenu i djecu. Pa ne vidim zasto bi bio problem i da ides za kadeta ili juniora. Treba misliti dva koraka unaprijed.

                  Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Ja cu ti predlozit da se probas prebacit na crusere, isto je tesko, al prije ces tu uspjet nego na tanker...mada je moguce da nades neku losu tankersku firmu za pocetak, neznam kakve su vama mogucnosti u cg preko vasih agenata.... jedino plin je dobra buducnost po meni, ovo drugo ti sve preuzimaju azijati po ostalim tankerima....

                    Comment


                      #11
                      Iskren da bude, bjezao bi od crusera. Nema tu zarade po meni. Tj. ima zarade ali imas i dje da potrosis, a to mi ne treba.
                      Pa agencije po CG salju ljude na Eastmed, Eastpacific, i druge. Sta znam, probacu pa cu vidjet, a mozda i imam ljudi da me poguraju.
                      Imam i priliku da se prebacim na offshore, Tidewater za pocetak, al' nesto i nisam bas siguran u to.

                      Comment


                        #12
                        Idi na kruzere, zaradit ces ali ces i potrositi ali na sebe, svoje guste i svoj zivot, a ovako ces pola zivota gledati cijevi, plinovode, naftovode, terminale i u 3-4 mjeseca 3-4 puta samo viditi kopno, a ne i izaci na njega!!
                        zivot na kruzerima nikakva zarada na tankerima ne moze kompenzirati!
                        to je moje misljenje i da imam tvoje godine ja bih se odlucio tim smjerom!!
                        [I]

                        Comment


                          #13
                          Slazem se s mario.croat. Puno je bolji zivot na kruzerima, a poslije se mozes mozda prebacit i na jahte.

                          Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Ja nesto ne razmisljam uvtom smjeru, ne znam zasto, nikad mi se nisu svidjeli. Uvjek bih ostao pri trgovsckim brodovima

                            Comment


                              #15
                              Pa to i ja govorim, firme koje spominje su 6+ mjeseci ugovor, dijelit pamet s dvadesetak istih ljudi, filipincima, indijcima i ukraincima ili dijelit pamet s bilo kakvim zenama u svojim godinama a novca ti nece manjkat..kakvi crni tankeri, pranje tankova, inspekcije tankov i ostale gluposti....

                              Comment

                              Working...
                              X