Obavijest

Collapse
No announcement yet.

Ces testovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ces testovi

    Pozdrav kolege,

    Valjda pišem pod dobru temu al htio bi podijeliti svoje mišljenje i čuti vaše na temu ces testova...eto kako mijenjam kompaniju u zadnjih 10 dana sam rješavao 3 testa, na moju sreću na sva 3 sam imao dovoljan postotak za prolaz ali mislim da su ti testovi počeli bit iživljavanje nad nama. Stručni testovi koje sam ja rješavao su za C/O na kontejnerima i to sve samo ne stručni test možda griješim ispravite me ako griješim al to nema veze sa zdravom pameti par primjera "stručnih" pitanja...
    1. Koliko mora biti minimalni dijametar ekrana ARPA radara... iskreno da je postojala mogućnost pisanog odovora napisao bi da me boli k.... za to
    2. Pitanja iz pomorskog prava al ne što je teritorijalno more itd... već pita članke rezolucija

    3. Posebno su mi bila draga pitanja o tome svako koliko se neki odrađeni brodski certifikat mora produžiti... pa zar to ne piše lijepo na svakom certifikatu, ajde da brod ima 2, 3 certifikata pa bi to još i znao

    4. Pitanja iz meteorologije bolje da ne pričam sumnjam da bi i sami meteorolozi znali odgovor bez da pogledaju u knjigu

    5. A na neka pitanja se ne može niti odgovorit jer samo pitanje ne razumijem, engleskim se služim odlično u govoru i pismu al niti prevest ne mogu 2 pitanja koja su se postavila
    ​​​​
    6. Pitanja koja graniče sa zdravom pameću al pitanje je bilo s brodom se ide pristati lijevom stranom i hoćete oboriti lijevo sidro kada to neće učiniti??? I niti jedan od ponuđenih odgovora nije da je to jednostavno suludo ako je moguće molio bih da mi se to objasni. Već su ponuđeni odgovori bili kada je brod deprova od vas, kak imate kurenat koji vas gura prema kraju, terećeg odgovora se niti ne sjećam al nije bilo ništa pametno...

    7. I postoje pitanja na koja jednostavno točan odgovor može bit 2 od ponuđena 4 i sad se mora mudrovat šta bi bilo točno ili ispravnije

    A najmanje pitanja bilo je vezano za samu struku, navigaciku, ukrcaj, iskrcaj uglavnom posao koji ja kao C/O radim.

    Da li je tako i sa stujom i strojarima
    ​​​​​
    Zanima me mišeljnje kolega ako sam šta pogriješio ispravite me

    Lp

    #2
    Naravno da je. To ekipa iz Mumbaia i Chennaia sastavlja.
    Ja sam imo legendarno pitanje (lng dfde pogon), kaze lagano kapi iz cevke za dovod goriva za motor, sta ces ucinit. Da skratim, odgovor je bio zatvorit ventil za dobavu goriva

    Sent from my SM-A715F using Tapatalk

    Comment


      #3
      Dakle svima nam je isto da neki polupismeni ljudi određuju tko je sposoban za ukrcaj a tko ne... pitanja su poprilicno zajebana... sta sa ekipom koja ne prođe prag ok pišeš ponovo al ipak ubije to čovjeka u pojam

      Comment


        #4
        E bilo je i jos jedno, za mene tada juniora na dfde.
        Kaze koliko max moze freeboard bit visok za kotistit samo gangway bez ljestvi.
        Heheheh

        Sent from my SM-A715F using Tapatalk

        Comment


          #5
          Originally posted by ansky View Post
          Pozdrav kolege,

          Valjda pišem pod dobru temu al htio bi podijeliti svoje mišljenje i čuti vaše na temu ces testova...eto kako mijenjam kompaniju u zadnjih 10 dana sam rješavao 3 testa, na moju sreću na sva 3 sam imao dovoljan postotak za prolaz ali mislim da su ti testovi počeli bit iživljavanje nad nama. Stručni testovi koje sam ja rješavao su za C/O na kontejnerima i to sve samo ne stručni test možda griješim ispravite me ako griješim al to nema veze sa zdravom pameti par primjera "stručnih" pitanja...
          1. Koliko mora biti minimalni dijametar ekrana ARPA radara... iskreno da je postojala mogućnost pisanog odovora napisao bi da me boli k.... za to
          2. Pitanja iz pomorskog prava al ne što je teritorijalno more itd... već pita članke rezolucija

          3. Posebno su mi bila draga pitanja o tome svako koliko se neki odrađeni brodski certifikat mora produžiti... pa zar to ne piše lijepo na svakom certifikatu, ajde da brod ima 2, 3 certifikata pa bi to još i znao

          4. Pitanja iz meteorologije bolje da ne pričam sumnjam da bi i sami meteorolozi znali odgovor bez da pogledaju u knjigu

          5. A na neka pitanja se ne može niti odgovorit jer samo pitanje ne razumijem, engleskim se služim odlično u govoru i pismu al niti prevest ne mogu 2 pitanja koja su se postavila
          ​​​​
          6. Pitanja koja graniče sa zdravom pameću al pitanje je bilo s brodom se ide pristati lijevom stranom i hoćete oboriti lijevo sidro kada to neće učiniti??? I niti jedan od ponuđenih odgovora nije da je to jednostavno suludo ako je moguće molio bih da mi se to objasni. Već su ponuđeni odgovori bili kada je brod deprova od vas, kak imate kurenat koji vas gura prema kraju, terećeg odgovora se niti ne sjećam al nije bilo ništa pametno...

          7. I postoje pitanja na koja jednostavno točan odgovor može bit 2 od ponuđena 4 i sad se mora mudrovat šta bi bilo točno ili ispravnije

          A najmanje pitanja bilo je vezano za samu struku, navigaciku, ukrcaj, iskrcaj uglavnom posao koji ja kao C/O radim.

          Da li je tako i sa stujom i strojarima
          ​​​​​
          Zanima me mišeljnje kolega ako sam šta pogriješio ispravite me

          Lp
          Mozes li napisati koja je firma u pitanju i koji brodovi i na koji nacin si stupio u kontakt sa njima
          http://sujevjerje.blogspot.com/

          Comment


            #6
            Brodovi kontejneraši, sve je išlo preko agencija za ukrcaj u Hrvatskoj koje krcaju na kontejneraše.... poslao svakoj CV, nazvao i pitao da li imaju otvorenih mjesta

            Comment

            Working...
            X