Welcome guest, is this your first visit? Click the "Create Account" button now to join.
Prikaz rezultata str. 1/10
    pav
    pav je odsutan
    Kadet
    Datum registracije
    Apr 2010

Početno Kako se prebacit..

Jel zna ko jel se mogu prebacit iz jednog grada u drugi? Naravno, i dalje bi studirao isti smjer. Inače, izvanredni sam student. Ne znam dal to igra ulogu. Imam sad neku schemu...pa jel moguće tako ??to?

Banned
    Datum registracije
    Dec 2008
    Firma
    Lyngnerud Rederei

Početno

A cujes.. sve ovisi koliko stvari imas i s kin zivis.. prvo tribas nac stan, uplatit najamninu i onda se pribacit.. ako nemas puno stvari onda se pribaci auton ili buson.. a ako imas onda ti je najbolje iznajmit kombi za pribacit se..

Barba Bilich avatar
    Datum registracije
    Oct 2010
    Firma
    Pranciok Crewing Services LTD , Singapore

Početno

Citiraj Prvotno napisano od pav Vidi poruku
    Jel zna ko jel se mogu prebacit iz jednog grada u drugi? Naravno, i dalje bi studirao isti smjer. Inače, izvanredni sam student. Ne znam dal to igra ulogu. Imam sad neku schemu...pa jel moguće tako što?
    Moguće je.
    Meni se jedna kolegica prebacila iz Splita u Osijek. ( nije nautika ali za sve su ista pravila )
    Mislim da imaju neke termine u kojima se možeš prebaciti pa bi bilo najbolje da nazoveš referadu faxa na kojega misliš doći

Off
    Off je odsutan
    Mornar/Motorista Off avatar
    Datum registracije
    Jan 2009
    Firma
    Fimi Media d.o.o.

Početno

Jel zna ko jel se mogu prebacit iz jednog grada u drugi? Naravno, i dalje bi studirao isti smjer. Inače, izvanredni sam student. Ne znam dal to igra ulogu. Imam sad neku schemu...pa jel moguće tako ??to?
    A nemoj mi samo rec da te cura na to natirala?
    "Red Bull daje nam krila, a Rakija pogon na sva cetiri (4 WD)."

pav
    pav je odsutan
    Kadet
    Datum registracije
    Apr 2010

Početno

Citiraj Prvotno napisano od bilicws Vidi poruku
    Moguće je.