Welcome guest, is this your first visit? Click the "Create Account" button now to join.
Stranica 1 od 14 12311 ... PosljednjePosljednje
Prikaz rezultata str. 1/278
    C/O
    Datum registracije
    Oct 2008
    Firma
    Exmar

Početno EU - Za ili Protiv

Alo ekipa. Evo u drustvu sam studenta politologije i raspravljamo o EU, jer on radi nekakvu anketu vezanu za referendum. Ja mu tvrdim da je vecina pomoraca koji ce izac na referendum ZA EU, a i oni koji nisu da ce ostat doma. Zanima me misljenje portala o tome, prica je zanimljiva, on ne misli da su pomorci posebno odusevljeni i da nisu ni otvoreni svitu, niti liberalnih pogleda... Eto pa da vidimo uzorak na nas 20-30 veceras...

Pozdrav

Junior engineer C.C2 avatar
    Datum registracije
    Nov 2011
    Firma
    KOTC

Početno

Jedno veliko NE s moje strane.

Zasto?

Pogledajte u kakvom je stanju ta ista europa, plus, da ne pisem u dugo i siroko, pogledajte govore u EU parlamentu od Nigela Farange-a. Mozda jedinog covjeka koji govori iskreno i direktno.

Jeste li primjetili kad god je nekakvo povece politicko pitanje u djiru, vazda dobijemo "instrukcije" od "vrha". Haga, Eu parlamenta, MMF-a ili kogakod. Moje pitanje je: Dali mi sad u ovom trenutku imamo SAMOSTALNOST? I sto nas ceka kad udjemo u taj novi Babilon.
    Ne zavaravajte se da ce nam biti lakse zbog slobodnog trzista i ostalih medijskih propagandi, to ce doci pod jako skupim racunom..

asistent soferu Turist avatar
    Datum registracije
    Jun 2008
    Firma
    tamo amo way

Početno

NE hvala

ocigledno se krecemo u potpuno drukcijin krugovima. oko mene su svi protiv a ima ih poprilicno

C/O
    Datum registracije
    Oct 2008
    Firma
    Exmar

Početno

Ma ja to gledam malo blaze, tipa - imamo samostalnost 20 godina, pa vidi sta smo napravili? Da je manje nasih lopova, i ja bi razmislja. Kroz povijest, cilu zemlju su civilizirali stranci... Zapadnjaci, naravno.

Al dobro, uzorak je jos mal.

Clan Posade GeniKameni avatar
    Datum registracije